POLITICA DE REZERVARE SI ANULARE

Rezervări
Rezervările pentru care nu se furnizează datele unui card de credit/debit valid, care nu au fost plătite în avans sau pentru care nu s-a făcut un depozit în prealabil sunt considerate de către hotel rezervări negarantate.

Anulări
Pentru rezervările individuale, garantate sau plătite în avans:

  • Termenul de anulare al unei rezervări, fără a se percepe penalități, este cu șapte zile înainte de sosire. Avansul achitat se restituie în termen de 30 de zile de la cererea de anulare. În cazul anulării și rambursării plății avansului, vom percepe o taxă de manipulare de 25 lei, plus comisioanele bancare.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de trei zile dar până în 48 de ore înainte de sosire,  se percepe contravaloarea primei nopți de cazare, sumă care se reține din avansul plătit.
  • Pentru anulările făcute într-un interval mai mic de 48 de ore înainte de sosire,  sau în caz de neprezentare, după orele 19:00 din ziua de sosire,  se percepe întreaga contravaloare a rezervării, sumă care se reține din avansul plătit.
  • În caz de neprezentare hotelul își rezervă dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.

Cazarea oaspeților

  • Check in : după ora 14:00 până la ora 23:00
  • Check out : până la ora 11.00
  • Cazarea (check in)  înainte de ora 14:00 și plecarea (check out)  după ora 11:00 vor fi onorate de hotel în funcție de disponibilitatea acestuia la momentul respectiv.
  • Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate, a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de turism) și a completării fișei de de cazare.
  • Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercam să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea. De asemenea, aceleași reguli se aplică și în cazul restaurantului.

Tarife

  • Tarifele prezentate pe site sunt cu titlu consultativ. Pentru confirmarea tarifului vă rugăm să transmiteți e-mail la parkhouse.dej@gmail.com
  • Tarifele includ TVA și micul dejun. Micul dejun se poate servi zilnic între orele 07:30 -10:0
  • Tarifele diferă în funcţie de perioadă și de tipul de cameră pentru care optaţi. Tarifele nu sunt valabile în perioada sărbătorilor legale precum și a ofertelor speciale .
  • Conducerea hotelului poate modifica perioadele ofertelor speciale fără a se face notificări în prealabil.

Modalități de plată
Hotelul acceptă plata numerar (Ron), cărți de credit (Visa, Mastercard, Maestro), transfer bancar (plata se face înaintea cazării).

Spațiul de parcare și autoturismele
Este posibilă parcarea la proprietate, în limita locurilor disponibile. Parcarea se face pe propria răspundere. Pentru parcare nu se face rezervare. Deşi luăm toate măsurile de precauţie, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafaţa proprietăţii noastre.

Siguranța obiectelor personale
Nu ne asumăm niciun fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta proprietății, hotelului, restaurantului, barului.

Oaspeții cazați suplimentar. Politica copiilor

  • În cazul în care nu suntem informați în prealabil, toate tarifele noastre sunt calculate pentru două persoane.
  • Ca urmare, la tariful de cazare se va adăuga suplimentul pentru copii, respectiv adulți, pentu fiecare noapte de cazare, conform tabelului de mai jos.
  • Copiii cu vârsta mai mare de 12 ani sunt considerați adulți.
  • Alte situații în afara celor din tabel nu se pot caza.
Capacitate cazare Cameră King Superioară Suită Matrimonială(Triplă) Cameră Twin Standard Cameră Twin Standard
Capacitate max cazare
2 persoane
3 persoane
2 persoane
2 persoane
(Cu posibiliate pat suplimentar;
percepere taxă)
Copil <6 ani
împreună cu părinții
✔️
✔️
🗙
🗙
Un copil <6 ani și unul
≥ 12 ani împreună cu părinții
✔️
🗙
Copil ≥ 12 ani
împreună cu părinții
✔️
✔️

Animale de companie
Animalele de companie nu sunt acceptate în hotel.

Comportament
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

De asemenea este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjează pe ceilalti turiști cazați.
Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere. De asemenea, este interzis aprinsul focurilor de orice natură.

Fumatul
Nu este permis fumatul în camere. În caz de nerespectare a regulamentului se va percepe o taxă de curățenie după fumători în valoare de 500 de lei/cameră, iar persoanele în cauză vor fi imediat evacuate din hotel.
Fumatul este permis în spațiile special amenajate din incinta hotelului.

Restaurant

  • Restaurantul este deschis zilnic între orele 07.30-00.
  • Duminică restaurantul este deschis doar pentru servirea micului dejun.
  • Micul dejun se poate servi zilnic între orele 07:30 -10:00 de luni până vineri și între orele 08:00-10:00 sâmbăta și duminica.
  • Modul de servire a micului dejun este standardizat. Pentru a da curs cererilor suplimentare (de exemplu: restricții de consum alimentar, vegetarieni) vă rugăm să le menționați încă din momentul rezervării.

Bar/ Cafenea

  • Barul este deschis de luni până sâmbătă între orele 07.30-23.00.
  • Duminică barul este închis.

Modificări ale politicii hotelului

  • Politica hotelului poate fi modificată fără a se face notificări în prealabil.
  • Pentru ofertele speciale, Termenii și Condițiile pot fi modificate după caz. Termenii prezentați în oferte anulează după caz termenii și condițiile mai sus menționați.
  • În cazul nerespectării uneia sau mai multor restricții din acest regulament, hotelul își rezervă dreptul de a acționa conform legii pentru încălcarea proprietății private sau a regulilor interne ale acestuia.